Auteur Topic: Ziggo traag  (gelezen 1976 keer)

Brasser

• Member
    • Bekijk profiel
Ziggo traag
« Gepost op: 03-05-2013, 01:13 »
Sinds het onderhoud, waarschijnlijk voorbereidingen op Ziggo Hotspots is het internet hier thuis niet meer vooruit te branden. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Mevr. Zuidwijk

• Member
    • Bekijk profiel
Re:Ziggo traag
« Reactie #1 Gepost op: 03-05-2013, 11:21 »
Het beste kunt u even kijken op speedtest.nl. Daar kun je met één muisklik je exacte down, en upload snelheid testen en kijken of deze overeenkomt met de snelheid die Ziggo belooft en waar u uiteindelijk ook voor betaald.
Ik maak zelf gebruik van KPN dus kan zelf niet oordelen over Ziggo, maar uw aanname dat de internetsnelheid momenteel wordt begrensd door voorbereidingen op de ziggo hotspots klinkt zeer aannemelijk.. Al ben ik bang dat dit door ziggo ten stelligste zal worden ontkent.

Succes..

frank

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03-05-2013, 18:57 »
hier nog geen last van

Laura

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 04-05-2013, 14:58 »
Hier ook geen problemen met snelheid.
Al gecheckt op virussen etc. en modem ff paar minuten eruit halen?
Anders even Ziggo bellen.

Succes!

Edwin

• Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 04-05-2013, 16:34 »
Ziggo geeft aan dat dit een bekend probleem is met het Cisco modem. Er wordt gewerkt aan een oplossing.

jacqueline s

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 08-05-2013, 10:57 »
IK heb zelf ook dit probleem en net ziggo aan de tel gehad. Zij hebben mijn modem (cisco) doorgemeten (?) op afstand en deze gaf aan niet in orde te zijn. Komt nu 21 juni een monteur om alles nog eens na te meten en eventueel het modeum te vervangen. Hoop dat het dan weer als vanouds werkt, want ik heb nog niet eerder problemen gehad.