Auteur Topic: Halloween 2012  (gelezen 1217 keer)

Pieter

• Member
    • Bekijk profiel
Halloween 2012
« Gepost op: 21-10-2012, 18:10 »
Elk jaar in Morgenweide wordt Halloween uitgebreid gevierd. Toch heb ik het idee dat het aantal deelnemende huizen aan het dalen is.

Een van de oorzaken hiervoor is denk ik dat er volgens mij geen poster is. Deze werden ooit huis aan huis verspreid, vorig jaar werd deze in pdf formaat op de site gezet en via scholen in de wijk verspreid, maar dit jaar heb ik nog niets gehoord.

Ik heb geen idee wie dit organiseert en of er dit jaar ook al wat georganiseerd wordt. 

Ik weet wel van http://www.ypenburg.nu/morgenweide-nieuws/halloween-2012-op-de-kerkuillaan.html

Iemand een idee wat verder de stand is van Halloween 2102 voor de wijk Morgenweide?

ypenburgnu

• Administrator
  • Newbie
    • Bekijk profiel
Re:Halloween 2012
« Reactie #1 Gepost op: 21-10-2012, 21:00 »
Hallo Pieter,
In Morgenweide zal wel degelijk Halloween gevierd worden op 31 oktober. Ik bemerkte vorig jaar niet gelijk een teruggang dus laten we hopen dat dat ook niet het geval is.
 De flyer zal morgen danwel dinsdag op de site geplaatst worden en is vanaf maandagmiddag 29 oktober bij de paradijsvogel en de notenkraker te verkrijgen. Als blijkt dat er meer geluiden zijn dat huis aan huis verspreiding van de flyer op prijs wordt gesteld, dan zullen we hiervoor subsidie gaan aanvragen voor Halloween 2013.

Bedankt voor je alertheid!
Karst Overwijk
Penningmeester Wijkvereniging Morgenweide
www.morgenweide.nl
« Laatst bewerkt op: 21-10-2012, 21:05 door kovar1 »

jacqueline s

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 22-10-2012, 12:11 »
Ook ik ben van mening dat de flyer terug moet komen. Op deze manier is iedereen er van op de hoogte dat Halloween speelt in de wijk.
Wij zijn er al klaar voor in ieder geval. Mijn kinderen kunnen niet wachten, dus ......laat de kinderen maar komen

devanveentjes

• Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 01-11-2012, 18:18 »