Auteur Topic: Hofbad - huur kluisjes  (gelezen 3065 keer)

harraps

• Newbie
    • Bekijk profiel
Hofbad - huur kluisjes
« Gepost op: 08-10-2012, 23:45 »
Misschien ook voor andere interessant.

Ik ken het eigenlijk alleen maar dat men voor kluisjes een borg betaald, dus het geld na teruggave van de sleutel weer terugkrijgt.

Dus had ik een mail aan "sportinfo@denhaag.nl" gestuurd:
"Is de huur voor een kluisje een borg (dus ik krijg de 50 cent weer terug bij retourneren van de sleutel)?
Of is het in feite een aanvulling aan de entreeprijs, omdat men, aangezien de huisregels en gezond verstand, sowieso gedwongen is auto/fietssleutels, papieren, geld edgl in een kluis op te bergen? Dus ik betaal elke keer de entreeprijs plus de 50 cent voor de kluis?"

Vandaag antwoord gekregen:
"U betaalt voor de locker, dus u krijgt geen geld terug."

Hmmmmm, dus de entreeprijs is in realiteit 50 cent hoger en de kluisjes verdienen hun aanschafprijs lekker snel terug.

Ik vindt het maar raar.

Buurtbewoner

• Member
    • Bekijk profiel
Re:Hofbad - huur kluisjes
« Reactie #1 Gepost op: 09-10-2012, 14:39 »
Misschien voor onderhoud aan de kluisjes?

Brasser

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 17-10-2012, 22:33 »
@Harraps was het antwoord echt; "U betaalt voor de locker, dus u krijgt geen geld terug."

Je had moeten vragen hoe je die locker dan mee kunt nemen. ;D

coby fritz

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 18-10-2012, 15:38 »
Best wel raar want in de supermarkt "koop" je toch ook geen winkelwagentje voor je 50 cent?
Lijkt mij logischer dat je aan de kassa een muntje krijgt zodat zwemmen betaalbaar blijft.
Met al dat pinnen hebben veel mensen niet eens kleingeld op zak en wat dan?

Brasser

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 19-10-2012, 15:48 »
Makkelijker nog laat ze die 50 cent meerekenen in de toegangsprijs en het muntje terug laten vallen. Het zwemmen in het hofbad is nog altijd goedkoper dan de viergang in Pijnacker toch?

ypenburgnu

• Administrator
  • Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 21-10-2012, 16:18 »
Vanmorgen voor het eerst naar het Hofbad geweest en is mij prima bevallen, ondanks dat er om 11.00 uur een wachtrij van een 100-tal zwemliefhebbers stond. Veel toezichthouden personeel, zwembad overzichtelijk opgezet zodat je een kind niet snel uit het oog kan verliezen.
Maar nu dan de kluisjes: laat de entreeprijs maar zonder "kluisjesgeld".  In de praktijk zal een een ouder met kinderen, de spullen in één kluisje opbergen en zit ik er niet op te wachten om voor alle gezinsleden 50 cent te betalen als ik toch maar één kluisje huur.  Daarbij komt ook nog dat de toegangsprijs in feite een lachertje is. In de viergang in Pijnacker betaalt een volwassene 5,15 euro, maar liefst 2 euro duurder dan het Hofbad!
Veel zwemplezier nog allemaal, we hebben een zwembad om trots op te zijn!