Auteur Topic: Verhage  (gelezen 8429 keer)

Nouki

• Member
    • Bekijk profiel
Verhage
« Gepost op: 17-01-2010, 22:50 »
Ik zag dat Verhage een bedrijfsovername heeft gehad. Ik loop waarschijnlijk hopeloos achter de feiten aan, maar het ziet er ineens een stuk minder gezellig uit!
Weet iemand wat er is gebeurd?

habitante

• Member
    • Bekijk profiel
Re:Verhage
« Reactie #1 Gepost op: 18-01-2010, 10:33 »
Volgens mij geef je zelf het antwoord al.
Een bedrijfsovername.
Ga er eerst eens proeven en oordeel dan pas.
Succes

Nouki

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 18-01-2010, 15:11 »
Ik oordeel toch helemaal niet. ??? Ik geef alleen mijn indruk van het intereur weer. De producten zullen prima zijn. Ik vroeg me alleen af of iemand weer waarom de vorige eigenaar er mee gestopt is? that's all!

Tommie

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 18-01-2010, 17:27 »
Er zijn inderdaad nieuwe eigenaren (of franchisers?). Begreep dat ze nog bezig zijn met het nieuwe interieur, dus zal vast nog wel wat 'opgeleukt' worden.

Overigens is het natuurlijk ook een kwestie van smaak, ik hou persoonlijk wel van een wat strakker interieur.

Wat ik wel hoop dat ze veranderen; de bestel- en betaalprocedure. Ik werd er altijd helemaal gek van dat je je bestelling gaf, dit dan werd herhaald en vaak nog een keer werd herhaald als ze het in het vet gooiden ('zie u nu twee of drie frikandellen'). En dat je daarna moest wachten met betalen totdat je bestelling klaar was en dat dan alles nog een keer herhaald werd. Vaak probeeerde ik al direct te betalen.
Mij lijkt een bonnetjessysteem makkelijker. Bestelling opnemen, betalen, bonnetje gaat naar collega die klaar bestelling maakt enz.

amateur4ever

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 18-03-2010, 11:46 »
Eergisteren naar de nieuwe Verhage geweest maar volgens mij kunnen ze beter die bestellingen blijven herhalen want ons broodje bij de kroket waren ze vergeten maar wel afgerekend. Bij de oude Verhage hadden we ook al 2x achter elkaar problemen met de berenklauw en het vergeten van het hele broodje kroket. Deze berenklauw was veel te donker gebakken dus helaas van de laatste 3x geen positieve dingen...Oh ja, wat positief is : ze hebben nu RAS-patat !!!!  ;D
Wel jammer dat we nu het personeel vergelijken met dat van McDonalds want die zijn ook een ster in het vergeten van producten. :o

Bockie

• Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 19-03-2010, 11:17 »
Aan de buitenkant Parade (Nootdorp) zit een Kwalitaria, waar ik zelf goede ervaringen mee heb, zeker vergeleken met Verhage.
(ik weet niet zeker, maar volgens mij hebben die ook raspatat)

habitante

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 23-03-2010, 12:22 »
Wat is er toch aan de hand.
Ik hoor allemaal berichten/roddels dat het niet lekker loopt met de
(hang) jongeren.

oeps2010

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 23-03-2010, 13:47 »
Wat is er toch aan de hand.
Ik hoor allemaal berichten/roddels dat het niet lekker loopt met de
(hang) jongeren.

Ehh, wat heeft dat met Verhage te maken ?????

habitante

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 23-03-2010, 20:57 »
Het gebeurd daar voor de deur en daar binnen volgens de roddels.
En zoals iedereen weet:
Als een roddel hardnekkig rondgaat zal er wel iets van waar zijn.
Zou vervelend nieuws zijn omdat het juist rustig leek met de
(hang) jongeren.
Vind het zo jammer voor het winkelcentrum.

dreumesmama

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 23-03-2010, 21:15 »
Dennis (vorige bedrijfsleider - tenminste als ik me niet vergis in zijn naam) hield de hangjongeren wel onder de duim. De nieuwe eigenaars gaat het misschien niet zo makkelijk af. Wel triest dat een winkelier/bedrijfsleider voor privé-politie moet spelen in een winkelgebied om de overlast in te dammen.

Gordijnrail

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 24-03-2010, 12:01 »
lekker cryptisch allemaal.
Van overlast heb ik als regelmatige bezoeker van het winkelcentrum niets gemerkt.
Mischien dat door de temperatuur en zon de jeugd weer iets zichtbaarder is geworden....
Wat betreft de friettent, het ziet er inderdaad iets minder sfeervol uit dan de vorige, maar daarentegen wel een stuk netter.

dreumesmama

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 24-03-2010, 14:09 »
 Meermalen meegemaakt - ook toen er nog geen winkelcentrum was en Verhage naast de oude C1000 zat (voor de pioniers in Ypenburg "de goeie ouwe tijd") - dat er jonge lastpakken verwijderd werden door de bedrijfsleider van Verhage.
De overlast bestond er uit dat ze bezoekers van Verhage lastig vielen, opmerkingen maakten, spuugden (richting bezoekers) enz. Natuurlijk ben ik de enige in Ypenburg die dit ooit opgemerkt heeft de afgelopen 8 jaar ;D

is het zo wat minder cryptisch  ???

Gordijnrail

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 24-03-2010, 14:35 »
Dat is zeker minder cryptisch.
Als je de overlast van de afgelopen 8 jaar in ogenschouw neemt valt dit natuurlijk redelijk mee.( niet om het goed te praten).
Maar als  er vaag omheen gepraat wordt gaan mensen al snel denken dat er weer oude tijden aan het herleven zijn ( denkende aan politie charges, overvallen, vechtpartijen en fietsende jeugd in de winkels).
Dit lijkt me eerder problematiek die je bij iedere buurt patat of andere jongeren ontmoetingsplek wel kunt tegenkomen. (zeker gezien het algemene gebrek aan opvoeding bij de jeugd van tegenwoordig)

ranonkel

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 24-03-2010, 23:15 »
ovevallen en fietsende jeugd.......Mmmm. Beide een schande!

Bockie

• Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 07-07-2010, 20:05 »
Ik ben gisteren wat wezen halen, aangezien het een voetbalavond zou zijn. Ik was er op tijd (1700 uur) en had geen gekke bestelling, terwijl het niet druk was in de zaak:
2 patat
1 potje pindasaus (klein)
1 bamischijf
1 frikandel speciaal met ketchup
1 kipcorn
1 br. hamburger
Nadat ik zal zag dat de hamburger verbrandde (vreemd, aangezien het vlees door een machine gaat, die de hamburger prepareert), was de rest van de bestelling klaar en nadat ook de hamburger gereed was, kreeg ik het zakje van de verveelde blonde meid. Toen ik vroeg of ook de pindasaus was toegevoegd 9al vaker ervaring mee gehad), werd deze nog snel gepakt. Bij thuiskomst bleek de patat niet gaar, was de frikandel toch met curry besmeurd en was het eten lauw.
De volgende keer toch maar ietsjes omrijden naar de Parade !