Auteur Topic: activiteiten Ypenburg  (gelezen 1026 keer)

jacqueline s

• Member
    • Bekijk profiel
activiteiten Ypenburg
« Gepost op: 07-09-2009, 14:12 »
Erg jammer dat mijn bericht is verwijderd van de danslessen. Mijn dochter is zaterdag geweest en vondt het onwijs gaaf. We hebben zondag alleen maar geoefend, zo leuk vondt ze het. Jammer dat niemand anders dit mag weten van de beheerders, want er waren maar 3 kinderen en volgens mij zijn er meer kinderen in Ypenburg.

Leuk om op zo'n manier de activiteiten van Ypenburg op peil te houden. Misschien ook wel netjes als je de diegene even een mailtje stuurt dat dit niet de bedoeling is van het forum. Misschien verbeeld ik het me maar is funda en Ypenburg nu een samenwerkingsverband aangegaan. Ik zie nl. allemaal links naar de funda site.

Groeten,
Gewoon iemand die betrokken is bij Ypenburg/Morgenweide

Robheid

• Administrator
  • Member
    • Bekijk profiel
    • NetSolid
Re:activiteiten Ypenburg
« Reactie #1 Gepost op: 08-09-2009, 12:37 »
Beste Jacqueline,

Wij hebben voor het gebruik van deze website regels opgesteld om te voorkomen dat het een platform voor reclame of andere minder plezierige berichten wordt, dat is voor niemand prettig om te lezen. Als het een echt sociaal doel heeft of er kan een discussie uit voort komen willen we een uitzondering maken. Om iedereen dan ook nog een e-mail te gaan sturen kost ons erg veel tijd, iets wat wij niet hebben.

Wij willen graag de activiteiten op peil houden en daar hebben wij een activiteiten kalender voor. Als de dansschool daar gebruik van wil maken kunnen ze contact met ons opnemen.

Wij zijn nog steeds op zoek naar moderators die deze taak op zich willen
nemen. Die hebben hopelijk dan meer tijd om de forumgebruikers persoonlijk op de hoogte te stellen.

Stichting Wijkportaal
« Laatst bewerkt op: 10-09-2009, 21:43 door beheer »