Auteur Topic: Veel berichten van mij staan nu op naam van een ander  (gelezen 1472 keer)

Pieter

• Member
    • Bekijk profiel
Veel berichten van mij staan nu op naam van een ander
« Gepost op: 15-08-2009, 11:02 »
Als ik het forum bekijk zie ik dat veel van mijn berichten als gebruiker Pieter nu op naam staan van gebruiker Simone  ???. Niet al mijn berichten zijn op naam van Simone gezet, haar eigen berichten staan er ook tussen.

Ik was bijvoorbeeld de topic starter van Eneco warmtestoringen registreren, maar dit topic en de meeste reacties van mij in dat topic staan nu op naam van Simone.

Kun je kijken wat hier mis is?

Robheid

• Administrator
  • Member
    • Bekijk profiel
    • NetSolid
Re:Veel berichten van mij staan nu op naam van een ander
« Reactie #1 Gepost op: 15-08-2009, 11:51 »
Ik heb even naar het oude forum gekeken en daar staat inderdaad jouw naam als starter. Klik ik in het oude forum vervolgens op je naam kom ik op Simone uit.

Er zit dus een fout in het oude forum wat meegemigreerd is. Ik heb twee berichten gevonden van Simone met jouw IP adres en die heb ik aangepast.

Pieter

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15-08-2009, 12:24 »
Dank je voor je snelle reactie!

Als ik kijk naar de berichten van Simone dan is alleen dit bericht van haar:

---
General Category / Activiteiten / peuterdans  Gepost op: Februari 09, 2005, 21:55:06 
Hallo,

Wie weet waar er in de omgeving van Ypenburg peuterdans o.i.d. wordt gegeven.
Mijn dochtertje van 3 zal het namelijk heel leuk vinden om samen met andere kindjes te leren dansen en lekker actief bezig te zijn.

Alvast bedankt voor jullie eventuele reacties!

Groeten Simone

---
De resterende berichten zijn allemaal van mij. Er staan ook wat stevige teksten van mij tussen (ado stadion, eneco), daar hoeft Simone van mij niet mee lastig gevallen te worden. Kun je hier ook naar kijken? Mijn IP nummer is een keer gewijzigd.

Alvast bedankt!

Robheid

• Administrator
  • Member
    • Bekijk profiel
    • NetSolid
« Reactie #3 Gepost op: 15-08-2009, 20:37 »
Volgens mij heb ik ze nu allemaal aangepast.