Auteur Topic: nieuwe site  (gelezen 1907 keer)

Bart

• Member
    • Bekijk profiel
nieuwe site
« Gepost op: 29-06-2009, 00:08 »
..
« Laatst bewerkt op: 04-09-2009, 00:37 door Bart »

Robheid

• Administrator
  • Member
    • Bekijk profiel
    • NetSolid
Re: nieuwe site
« Reactie #1 Gepost op: 30-06-2009, 22:30 »
Onze focus ligt nu eerst op ypenburg.nu inclusief de diverse buurtsites. Die moeten volledig operationeel zijn en daarna zien we weer verder.

Robheid

• Administrator
  • Member
    • Bekijk profiel
    • NetSolid
Re: nieuwe site
« Reactie #2 Gepost op: 02-07-2009, 23:10 »
Hoi Bart,

Wat de exacte migratiedatum is is nog niet zeker. De nieuwe site is klaar en wacht (on)geduldig op de domeinmigratie. Nadat het domein naar de nieuwe provider is verhuist hebben we controle over de migratiedatum. Dat is na de verhuizing van het domein te bepalen met een marge van 15 minuten.

Met het nieuwe forum bedoelen we een ander forum met dezelfde content, gebruikers en wachtwoorden. Dus alle inhoud is gemigreerd, alleen de engine is anders evenals de lay-out.  Verder blijft alles hetzelfde.

Of we daarna de regels gaan aanpassen is nog niet bekend en volgens mij ook (nog) niet nodig. Mocht dat wel nodig zijn kunnen we gaan werken met moderators en andere noodzakelijke aanpassingen.

Robheid

• Administrator
  • Member
    • Bekijk profiel
    • NetSolid
Re:nieuwe site
« Reactie #3 Gepost op: 01-08-2009, 15:30 »
Hoi Bart,

Bedankt voor bericht. Wat bedoel je met niet meer terug kunnen? Je plaatst een nieuw bericht, klikt voorbeeld en wat wil je dan graag zien?

PDF heb ik voorlopig even uitgezet. Er zit ergens een fout ik de pagina. We zijn nog op zoek naar iets anders voor de adressgids maar dat wordt lastig en heel erg veel werk.

Het anoniem melden van berichten staat voorlopig even uit. Ik zal daar een e-mail link even neerzetten.

We zijn nu druk bezig met alle buurtsites, die willen we even op de rit krijgen zodat de alle bewonersverenigingen en wijkvereniging Morgenweide zelf hun sites weer kunnen vullen.

Robheid

• Administrator
  • Member
    • Bekijk profiel
    • NetSolid
Re:nieuwe site
« Reactie #4 Gepost op: 03-08-2009, 10:18 »
je hebt bij Organisaties 2 linken naar singels. Op de kaart de nieuwe en in de kolom ernaast de oude.

Dat blijft ook nog even zo.

Is het plaatsen en bekijken van lange berichten nu beter?