Auteur Topic: fotoclub op Ypenburg?  (gelezen 914 keer)

ernsts

• Member
    • Bekijk profiel
fotoclub op Ypenburg?
« Gepost op: 10-05-2008, 23:10 »
Hallo Ypenburgers,

Sinds een jaar of twee heb ik m'n oude hobby weer opgepakt en mag ik graag door Ypenburg of elders zwerven om mooie foto's te maken van gebouwen, mensen, landschappen etc.

En nu vraag ik mij af: Is er een Ypenburgse fotoclub actief? Er zijn hier veel enthousiaste amateurfotografen volgens mij en het lijkt mij leuk om zo af en toe eens met elkaar op pad te gaan, te fotograferen, en samen naar ieders werk te kijken. Met als doel tips naar elkaar, feedback en natuurlijk ook samen foto's maken.

Mijn niveau omschrijf ik zelf als "gevorderde amateur". Ik werk met een digitale spiegelreflex met een paar objectieven, van fish-eye tot tele. Voor een idee kan je kijken op www.flickr.com/photos/sleijser  .

Is er zo'n club? Zijn er mensen die het wat vinden? Wat mij betreft is een vereniging met bestuur en zo niet noodzakelijk, maar gewoon een los-vaste club fotoenthousiasten.

Wie heeft er interesse?

Groet,
Ernst

mbsd

• Member
    • Bekijk profiel
Re: fotoclub op Ypenburg?
« Reactie #1 Gepost op: 11-05-2008, 10:23 »
Ernst,

Als Ypenburger heb ik me aangesloten bij de Fotoclub van Leidschenveen.
Zie http://www.leidschenveensefotoclub.nl/
Dit is een gezellige club waar dus niet alleen leden van Leidschenveen welkom zijn.
We komen doorgaans 1 keer per 2 weken samen en doen van alles.

Als je perse een clubje wilt hebben op Ypenburg : dat bestaat volgens mij nog niet maar ook dat zou natuurlijk een optie zijn.

Groetjes,

Marco
http://portfolio.mbsoft.nl/

ernsts

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12-06-2008, 23:15 »
Bedankt voor de reacties.

Ik zal eens kijken bij de Leidscenveense fotoclub.

Groet,
Ernst

Tim2882

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 12-06-2008, 23:38 »
Hoi Ernst,

Lijkt me een leuk idee, zelf fotografeer ik ook erg graag. Als er meer mensen interesse hebben kunnen we mogelijk iets organiseren..

groeten,
Tim

Aimee van Rossum

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 09-07-2008, 12:12 »
Hallo Ernst
Wij hebben sinds kort ook de tijd om te fotograferen. Zelf ben ik beginner. Wil graag eerst les zodat de koop van een spiegelreflex geen verspilde moeite is. Weet dus nog niet veel. Misschien dat door dit bericht er zich meerderen aanmelden zodat er iets op te starten is. Dus ik laat bij deze horen dat ik er ook ben (lach).
Groetjes Aimée