Auteur Topic: behoud portaal Ypenburg.Nu  (gelezen 1393 keer)

Parkfan

• Gast
behoud portaal Ypenburg.Nu
« Gepost op: 24-01-2008, 10:40 »
De redactie van Ypenburg.Nu roept op te reageren via het forum over het bericht dat als ik het goed begrijp het bewonersplatform ypenburg.nu wil vervangen door iets 'anders'.

Onbegrijpelijke actie als ik erover nadenk. Laat ze hun tijd en energie in Ypenburg.Nu steken. Hier is alles aanwezig, maar de redactie is blijkbaar onderbemand. Geen idee eigenlijk hoeveel leden 'onze' redactie eigenlijk heeft. Maar ik waardeer hun inzet en opzet van deze site wel.

Kan iemand me vertellen welk onzalig idee die 'vergadertijgers' bedacht hebben en waarom ze niet de redactie van Ypenburg.Nu willen versterken?

Zit er misschien een commercieel belang achter en past het daarom niet in hun straatje? Ypenburg.Nu is immers non profit. Iets anders kan ik 1-2-3 niet bedenken.

Voor mezelf gesproken. Ik vul dit forum regelmatig met nieuws en links. Als 'Parkfan' kan ik dat anoniem doen. Ik merk dat mijn links en nieuws goed gelezen worden en de redactie daar blijkbaar uitput om er een hoofdartikel van te maken. Prima samenwerking vind ik dat. Dat kunnen vast meer mensen?

Bart

• Member
    • Bekijk profiel
Re: behoud portaal Ypenburg.Nu
« Reactie #1 Gepost op: 24-01-2008, 15:06 »
Als lid van de redactie (het artikel waar je naar verwijst is door mij geschreven) en lid van het bestuur van Stichting Wijkportaal was ik gisteravond aanwezig bij het Bewonerplatform Ypenburg (BPY).

Ik vind het niet aan mij om precies te benoemen welke ideƫen er zijn voor een ander wijkportaal. Ik geef in het artikel wel aan wat mijn positie is. Ik vind dat we al een wijkportaal hebben en dat gezien de hoge bezoekersaantallen, terugkerende bezoeken e.d. succesvol is en blijkbaar in een behoefte voorziet.

Wel zou ik nog meer content (inhoud) willen geven aan de site, maar mijn tijd is ook beperkt. Vandaar mijn oproep voor steun en inbreng. Inbreng via het forum wordt gewaardeerd zolang wel aan de huisregels wordt voldaan. Meer redactieleden zijn welkom en graag zie ik dat mensen de buurtredacties bemannen en zo nu en dan een bericht plaatsen op de eigen buurtsite. In het ontwikkelen van een buurtsite willen we best ondersteunen zoals we onlangs gedaan hebben voor Bewoners Initiatief Waterwijk.

Gelukkig zijn er al organisaties zoals de kerk, de openbare bibliotheek, milieu- en natuurorganisaties en anderen die hun persberichten sturen. Uit hoofde van een andere bezigheid ontvang ik ook persberichten van elders die ik soms plaats wanneer relevant voor Ypenburg. Meer bijdagen van met name echt lokaal nieuws (op buurt of zelfs straatniveau) blijft zeer welkom.

Parkfan

• Gast
Re: behoud portaal Ypenburg.Nu
« Reactie #2 Gepost op: 29-01-2008, 15:33 »
Ik ben best voor een beetje gezonde concurrentie maar dit komt over als het willens en wetens bewust elkaar links laten liggen.

Rare jongens die ... commercielen (?).