Auteur Topic: Activiteiten oud en nieuw  (gelezen 789 keer)

Susanne

• Member
    • Bekijk profiel
Activiteiten oud en nieuw
« Gepost op: 13-12-2007, 16:29 »
Afgelopen week ontvingen wij een heel net vormgegeven boekje met alle oud- en nieuwactiviteiten in de wijk. Zo te zien is er veel tijd gaan zitten in het organiseren van alle activiteiten. Tot zover complimenten voor alle vrijwilligers!

Voor volgend jaar heb ik in elk geval nog wel een tip. Er wordt aangegeven dat het voor "jong en oud" is, maar dat is wel erg letterlijk genomen. Het lijkt erop dat de groep ertussenin (van zo'n 15 tot 30 jaar) praktisch vergeten is en dat is wel jammer...

Wat is jullie mening?

mbsd

• Member
    • Bekijk profiel
Re: Activiteiten oud en nieuw
« Reactie #1 Gepost op: 19-12-2007, 12:03 »
.

Tommie

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 02-01-2008, 00:00 »
O.a de boom en het vuurwerk waren mede voor de jongeren. Daarnaast had jongerwerk (in overleg met) een eigen programma.

De jongeren zijn dus zeker niet vergeten!

Susanne

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 02-01-2008, 08:46 »
Dan zullen wij ons volgende keer bij jongerenwerk melden :). Maar ik neem aan dat dat maar tot 18 is of zo?

Jammer dat het vuurwerk door de mist niet te zien was, want zo te horen was het erg mooi geweest!

Tommie

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 02-01-2008, 14:12 »
De vuurwerkshow was idd erg slecht zichtbaar. Erg jammer. Maar er kwamen toch veel mensen op af, dus wellicht het begin van een nieuwe traditie!

Wellicht ook een goed idee om de activiteiten van jongerenwerk en andere instanties ook mee te nemen in het activiteitenoverzicht!

Susanne

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 02-01-2008, 14:51 »
Lijkt me een goed idee...

Het enige wat ik wilde meegeven is dat het jammer is dat de groep 20 tot 30 (vooruit, voor 15 tot 20 is er dan jongerenwerk) enigszins werd vergeten. Het feest was namelijk vanaf 30. Da's een tip voor volgend jaar!

Bart

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 07-12-2008, 17:57 »
Hoe staat het eigenlijk met de plannen voor a.s. jaarwisseling? Is er rekening gehouden met bovenstaand idee?