Auteur Topic: wat vinden jullie van deze form?  (gelezen 932 keer)

triesje12

• Member
    • Bekijk profiel
wat vinden jullie van deze form?
« Gepost op: 23-06-2007, 22:46 »
ik hoor graag de meningen van mensen op deze form wat zij ervan vinden.
Ik vind het een goed idee deze form maar zie wel dat er ook een hoop oude berichten op staan.
De form wordt wel lekker gebruikt voor de mensen in ypenburg, maar wordt deze form ook bijgehouden?

Parkfan

• Gast
Re: wat vinden jullie van deze form?
« Reactie #1 Gepost op: 24-06-2007, 00:05 »
Het is een forum.

Ik vind dat ook oude forumberichten een functie hebben. Zo kun je achterhalen wat leeft in de wijk. Het geeft de wijk een beetje cultuurhistorie. Bovendien is het goed om bij sommige draadjes te kunnen blijven zien welke argumenten er allemaal over tafel zijn gegaan zoals bij het heliniet-draadje en het weidevogelpark.

En... niet veel mensen weten hoe weinig mensen betrokken zijn bij de ontwikkeling en het beheer van deze site. En wat zij er allemaal naast doen hier in Ypenburg binnen allerlei verenigingen, organisaties en ook voor de wijkkrant. Plus het binnenhalen van de benodigde sponsoring en dergelijke. Daar gaat echt meer tijd in zitten dan vele anderen bereid zijn om in te zetten voor zoiets als een wijkportaal en een forum.

En ongetwijfeld doen ze het ook soms 'niet' goed, maar over het algemeen is iedereen denk ik wel tevreden. Of niet dan?

dreumesmama

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24-06-2007, 12:24 »
Het is "wat vinden jullie van DIT forum"... en  "HET forum wordt..."

= zucht =

veel taal- en spelfouten op het forum dus,
veel agressieve commentaren, liefst van mensen die niet weten waar het over gaat,
toch de plek om nieuwtjes met betrekking tot de wijk te lezen
(hoe kom je anders te weten wie er nu weer failliet is, krimpt, enzoverder)
en de oude berichten zijn soms nog de leukste...

Wiske

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 24-06-2007, 16:16 »
Daar zeg je zo wat..... hoe is het met je klacht bij Bruna en TNT afgelopen?

ikkuh

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 25-06-2007, 09:13 »
Ik vind het een prima forum.
Ook al staat het vol met taalfouten en boze berichten.
oke hopelijk word er wat meer positeif neer gezet maar op deze manier zie je wel wat er speelt bij ieder op zich.
Ik bedoel niet iedereen kijkt hetzelfde op bepaalde situaties neer. Iedereen heeft zo z'n eigen beleving.
Wat de oude berichten betreft... lekker laten staan zo zie je inderdaad ook wat er gespeeld heeft.
gr. Marco

triesje12

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 25-06-2007, 09:50 »
ach ja ik ben ook iemand met veel spel fouten.
mijn nederlandse taal ik ook niet zo best, maar ik probeer wel mee te denken met de wijk ypenburg en maak mij dan ook niet druk om die spelfouten.

dreumesmama

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 26-06-2007, 00:06 »
Ja leuk daar dient het forum ook voor, gedachten uitwisselen en dat niet iedereen foutloos schrijft, daar ligt geen mens van wakker.
Aan de andere kant begint het me te storen dat je tegenwoordig geen tijdschrift of krant kan lezen zonder over de (grove) taalfouten te struikelen. Zo kwam mijn zoontje met een lief moederdaggedichtje van school "voor mijn liefste mamma"... boehoe... en de juf die dat schreef moet mijn kind leren schrijven ??? (wie de fout niet ziet duikt nu in het woordenboek/groene boekje).

En Wiske laten we het over de Bruna maar niet meer hebben...haha...

M de Ruyter

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 01-07-2007, 12:22 »
Goh dreumesmama, wat kan jij je over kleine onbelangrijke dingen opwinden zeg: taal- en spellingsfauten.......
Kom op nou toch!
Een taalfaut in een lief gebaar van je zoontje vind jij belangrijker en kwalijker dan de lieve gedachte die er van uitgaat......

zucht....

Klagen is helaas een vervelende trend geworden in onze samenleving die mensen verdoofd en verblind...

Grtn, M