Auteur Topic: Jeugd????  (gelezen 22155 keer)

ed

• Member
    • Bekijk profiel
Re: Jeugd????
« Reactie #210 Gepost op: 27-09-2009, 16:48 »
Ik heb zitten denken wat ik als tegenprestatie kan doen voor onze JEUGD voor dingen wat ze NIET doen. Niets kapot maken. Altijd vriendelijk zijn. Altijd klaar staan om de medemens te helpen. Geen overlast veroorzaken. En wat mijn tegenprestatie is dat is ............ 'n verrassing.

Gordijnrail

• Member
    • Bekijk profiel
Re:Jeugd????
« Reactie #211 Gepost op: 06-10-2009, 11:58 »
Je kan wel merken dat de zomer voorbij is.
De dagen worden korter en de knallen galmen door het winkelcentrum. Waar ik normaal niet echt veel last heb van een knalletje hier of daar heb ik gisteren toch wel het absolute toppunt van achterlijkheid mogen aanschouwen.
Stel, je bent jong je hebt een vuurpijl en je staat aan een plas, welke kant schiet je op? Naar de plas? Nee dus, richting het winkel centrum, de straten in en de balkons op. Welke achterlijke mongool haalt dit nou weer in zijn hoofd. En dan hoef je niet aan te komen met smoesjes als we zijn jong en vervelen ons, voor ons is nooit iets te doen... dit is gewoon lompheid in zijn zuiverste vorm, ga je schamen!!

ecootje

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #212 Gepost op: 16-10-2009, 13:09 »
Ja je hebt gelijk die jongelui sporen echt niet.  ??? En het wordt van kwaad tot erger. Je kan met goed fatsoen niet eens naar de supermarkt. Dat beloofd nog wat voor de komende maanden en zeg er maar niks van want dan ben je meteen een K.......leier of erger.

oeps2010

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #213 Gepost op: 10-11-2009, 14:02 »
Ja je hebt gelijk die jongelui sporen echt niet.  ??? En het wordt van kwaad tot erger. Je kan met goed fatsoen niet eens naar de supermarkt. Dat beloofd nog wat voor de komende maanden en zeg er maar niks van want dan ben je meteen een K.......leier of erger.

Vreemd, mijn ervaring is dat als je een beetje normaal tegen hen doet ze ook best wel normaal tegen jouw doen.........
En 'zeuren ' over ze in dit forum doet er zeker geen goed gaan !

Ypa-Youth

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #214 Gepost op: 22-12-2009, 15:54 »
pfff...een knalletje hier, een knalletje daar, een onschuldig vuurtje op de hoek van de straat, wat een overlast veroorzaken wij weer zeg!

Zijn er eventueel nog klachten over het sneeuwballen gevecht in het winkelcentrum dat ONDERLING gehouden werd?

Nouki

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #215 Gepost op: 28-12-2009, 22:19 »
Ik moet zeggen dat ik de "overlast"van het vuurwerk dit jaar behoorlijk vind meevallen. Een kleine hartverzakking daargelaten.
Als het alles maar heel blijft en iedereen zijn  vingers en ogen maar houdt.... Happy New Year alvast!