Menu

Te doen in: Cultuuranker bibliotheek Leidschenveen en bibliotheek Ypenburg

Het wordt weer een levendige, vrolijke zomer in de bibliotheken Leidschenveen en Ypenburg. Want de Culturele Zomerschool is terug! Vanaf 13 juli elke donderdag in de schoolvakantie gratis uitdagende, kunstzinnige en leerzame workshops voor volwassenen en kinderen. Maar ook een literaire wandeling.

Heeft u de Zomerschool gemist vorig jaar? Grijp dan nu uw kans op kunst en cultuur dichtbij huis, u bent van harte welkom!

Foto's door de wijkburen!

Tentoonstelling met de mooiste foto's die Ypenburgers maakten van Leidschenveen en omgekeerd.

di 20 juni 2017 11:00 tot wo 19 juli 2017 18:00, Leidschenveen

wo 7 juni 2017 11:00 tot di 4 juli 2017 18:00, Ypenburg

Culturele Zomerschool

 

Op bezoek bij Betsie

Ontdek het verschil in wonen tussen arm en rijk, 110 jaar geleden. Daarna zelf aan de slag om een miniatuurinrichting te maken. Workshop voor kinderen van 6 - 12 jaar.

do 13 juli 2017 14:00 tot 16:00, Ypenburg

Murakami Pop Art

Workshop schilderen in de stijl van de Japanse kunstenaar Takashi Murakami. Workshop voor volwassenen.

do 27 juli 2017 10:00 tot 12:00,Ypenburg

Graffiti

Maak een graffitikunstwerk op canvas. Workshop voor kinderen van 9 jaar en ouder.

do 27 juli 2017 14:00 tot 16:00,Ypenburg

Capoeira

Braziliaans spel met sierlijke bewegingen en coole sprongen. Workshop voor kinderen van 6 - 12 jaar.

do 10 augustus 2017 14:00 tot 16:00, Ypenburg

Feestelijke afsluiting

Afsluiting van de Culturele Zomerschool 2017 in Japanse stijl. Alle deelnemers en andere belangstellenden zijn van harte welkom!

do 17 augustus 2017 15:30 tot 17:00, Leidschenveen

Te doen in bibliotheek Ypenburg

Opvoedsteunpunt CJG in de bibliotheek

Heb je vragen over opvoeding, kom langs bij het Opvoedsteunpunt!

wo 5 juli 2017 14:00 tot 15:00, Ypenburg

 

Taal in de bieb

Mensen ontmoeten, Nederlands leren en koffie.

vrij 7, 14, 21, 28 juli en 4, 11, 18 en 25 augustus 2017, 10:00 tot 11:30, Ypenburg

 

Meer informatie en reserveren

Meer informatie over onze activiteiten? Neem een kijkje in de agenda op de website

U kunt reserveren via:

Bibliotheek & Cultuuranker Ypenburg

Schrabber 8

2496 SR Den Haag

Tel.: 070 – 353 86 11

Mail: 

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn