Auteur Topic: Inkorting tramlijn 19, geen station Delft meer  (gelezen 6466 keer)

ypsie

• Newbie
    • Bekijk profiel
Re:Inkorting tramlijn 19, geen station Delft meer
« Reactie #15 Gepost op: 29-06-2012, 11:15 »
Ik heb ook diversen keren contact gehad en voorgesteld om de tram op de huidige remise te laten keren, deze is aan de Krakeelpolderweg. Deze is indertijd ook gebruikt toen de tram tijdelijk niet naar Tanthof reed. Volgens de persoon is dit te hinderlijk voor de brandweer die er zit en het verkeer. Maar indertijd reed er soms wel 7 keer lijn 1 en 4 keer lijn 19 per uur. Met het wegvallen van lijn 19 is het toch goed te doen lijkt me. Maar ze wilden er niets van weten. Er is al een enorm exploitatietekort op lijn 19 en daarom korten ze hem in. En moet er maar overgestapt worden op  lijn 1.
Ik denk dat de lijn nog minder rendabel wordt als deze station Delft niet meer aandoet. En nu nog 3 jaar wachten tot de lijn naar de Tu gaat rijden is nog wel heel lang. De reden dat ik hierheen verhuisd ben is dat lijn 19 naar Delft station zou blijven rijden, dit is wel erg zuur.

garfieldsue

• Member
    • Bekijk profiel
Re:Inkorting tramlijn 19, geen station Delft meer
« Reactie #16 Gepost op: 30-06-2012, 22:59 »
tja Ypsie - we weten hoe de HTM en de gemeentes erover denken - ik ben bang dat ze er *^%$!  aan hebben en dat de reizigers hier vet de dupe van gaan worden.
Er wordt niet geluisterd naar de reizigers