Auteur Topic: Omruiling Ziggo-modem  (gelezen 2445 keer)

Amateur4Ever

• Newbie
    • Bekijk profiel
Omruiling Ziggo-modem
« Gepost op: 29-09-2011, 10:56 »
Zijn er nog meer mensen hier die nog niet voorzien zijn van het nieuwe Ziggo-modem?

Ziggo is de afgelopen vier maanden (of vijf maanden?) bezig geweest om 400.000 modems om te ruilen. Deze actie zou t/m september duren.
Nu is het morgen de laatste septemberdag en een week van tevoren zou Ziggo de klant inlichten over het omruilmoment. Nou, wij hebben nog niets gehoord. ???
We hebben nog steeds een 20Mbit-verbinding (Alles-in-1 plus) en hier hoort een 40Mbit-verbinding bij.

Maandag bellen dus....Ik was alleen nieuwsgierig of er meerdere klanten in Ypenburg zijn die dit zelfde probleem nog hebben....

kraak

• Newbie
    • Bekijk profiel
Re:Omruiling Ziggo-modem
« Reactie #1 Gepost op: 29-09-2011, 12:40 »
Misschien kun je eens kijken op het forum van ziggo-gebruikers.nl, en dan met name in deze thread:
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=34138

garfieldsue

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 29-09-2011, 19:12 »
oude berichten op het forum
Wij hebben ook nog geen nieuw modem mogen ontvangen van Ziggo - hoewel wij al telefonisch bericht hadden gekregen dat we wel een zouden ontvangen - waarschijnlijk zo druk dat ze niet meer voorraadig zijn

kraak

• Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 29-09-2011, 20:49 »
Qua ouderdom valt het wel mee. Het laatste bericht is van vandaag.

Ik heb overigens twee maanden geleden al wel een nieuw modem ontvangen, maar dat was waarschijnlijk omdat ik overstapte naar alles-in-1 Basis.

bibijaco

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 30-09-2011, 11:38 »
Net gebeld met Ziggo,
het gaat op volgende van oudste modem,die zijn het eerst aan de beurt.
Volgens iemand van Ziggo hebben wij een oude modem en zullen wij de nieuwe ongeveer in December ontvangen >:(
Dus we wachten maar af ;)

Bassie

• Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 03-10-2011, 15:35 »
Ik had een mail waarin gemeld werd dat uiterlijk eind augustus mijn modem zou worden omgeruild. Ik heb Ziggo gebeld. Er zijn probelemen met de levering en de dame meldde dat Ziggo vanaf november weer gaat leveren. Uiteraard is een bericht aan de klanten iets te klantvriendelijk voor Ziggo. Daar doen ze dus niet aan.