Auteur Topic: discussies vanaf festivalterrein Ypenburg  (gelezen 7797 keer)

Lucky

• Newbie
    • Bekijk profiel
Re:discussies vanaf festivalterrein Ypenburg
« Reactie #45 Gepost op: 30-05-2010, 17:12 »
Oh, wat leuk dat jullie dit zo vroeg van te voren melden..
..en, ik zeg maar wat, eindexamenkandidaten erop laten voorbereiden dat ze last van geluidsoverlast zullen hebben.

Niet goed gedaan! Anders is het misschien wel een leuk feest voor veel mensen uit de buurt, zo te zien aan de reacties van vorig jaar.

habitante

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 31-05-2010, 16:44 »
Lees je de kranten wel??
En ook op deze site werd het aangekondigd.
Bovendien is het de Gemeente die er toestemming voor heeft verleend dus die zagen het probleem niet.
Ik hoop dat je niet alleen die zondag hebt gebruikt om te leren maar al eerder bent begonnen.

Wiske

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 31-05-2010, 22:46 »
Lucky, veel succes met je examens!

dreumesmama

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 01-06-2010, 22:29 »
@habitante

"lees je de kranten wel" en "Ik hoop dat je niet alleen die zondag hebt gebruikt om te leren"  ??? Sorry hoor, vind ik een beetje een rotopmerkingen.

Zelfs voor goedvoorbereide leerlingen lijkt het me niet zo leuk als de dag voor je centraal schriftelijk iemand voor de deur gaat staan feesten, al dan niet met toestemming van de gemeente.

In elk geval veel sterkte Lucky en hopelijk haal je je tentamens ! Ik weet nog toen ik voor tentamens moest studeren er helaas altijd wel iemand met de drilboor in de aanslag was (drie dagen lang !) of andere overlast, oordopjes boden toen ook niet veel soelaas. Uiteindelijk ben ik in een particulier weekendhuisje in het bos gaan zitten in de weekends, had ik eindelijk rust om te studeren. Misschien een tip voor de vervolgstudie...

habitante

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 01-06-2010, 23:16 »
Rot opmerking? Ik kan nergens in mijn tekst een sneer of neerbuigende houding terug vinden. Zo zit ik helemaal niet in elkaar. En als ik het wel nodig had gevonden dan had ik er wel gewoon bijgeschreven dat ik het stom vindt ofzo.

Het verbaasd mij dat iemand wel deze site weet te vinden om te klagen maar niet gebruikt als informatie bron.

Verder sprak ik de hoop uit dat hij/zij langere tijd voor zijn/haar examen de tijd heeft gevonden om te leren omdat de schade dan nog beperkt zal zijn.

Succes wensen zoals enkele na mij doen had geen zin meer omdat mijn reactie kwam na afloop van de laatste examendag.
En een particulier vakantie huisje is zeker een goede tip. Echter valt dat met de studiebeurs van tegenwoordig waarschijnlijk ook niet mee.

Ik hoop voor Lucky dat hij/zij alle examens goed gemaakt heeft en anders veel succes bij een eventuele herkansing. Het risico blijft dat een buurtbewoner roet in het eten gooit. We leven nu eenmaal in een druk gebied.

En het grappigste is nog dat ik Lucky helemaal niet zie reageren, de kans is aanwezig dat hij/zij even de frustraties wilde wegschrijven en verder deze discussie helemaal niet mee krijgt.

Maar nogmaals ik vindt dit forum leuk om de mening van een ander te lezen en mijn mening te delen, niet om iemand te kwetsen.

Wiske

• Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 02-06-2010, 12:20 »
Ik ken het vakkenpakket van Lucky niet, maar er waren dinsdag 1 juni nog examens. Niet veel meer, maar wie weet zat het venijn voor hem/haar wel in de staart.
Lucky, laat je ons over 2 weken even weten of je geslaagd bent?  ;)

herman van der helm

• Member
    • Bekijk profiel
Re: discussies vanaf festivalterrein Ypenburg
« Reactie #51 Gepost op: 14-06-2015, 12:14 »
Zo meteen weer het waterfestijn. Hopelijk geen studerende kinderen die daar last van hebben nu. De examens zijn voorbij. Kom lekker genieten. Tot zo.