Auteur Topic: fietsbrug  (gelezen 1873 keer)

Ruud

• Gast
fietsbrug
« Gepost op: 01-02-2002, 09:42 »
Vanmorgen zag ik oranjegeverfde paaltjes staan op de plek waar het langverwachte fietsbruggetje tussen 'Morgenweide-zuid' en 'Morgenweide-noord' zou komen. Gaat het eindelijk gebeuren? Wie weet hier meer vanaf?

groeten van mij,
Ruud

Astrid

• Gast
Re: fietsbrug
« Reactie #1 Gepost op: 04-02-2002, 21:56 »
Ja, Ruud. Ik zag dat men bezig was eea uit te zetten. Hopenlijk duurt het nu niet lang meer voordat we eindelijk "over het water kunnen lopen".Men is nu toch opeens redelijk actief in de wijk. Ook is de aanleg van een voetpad vanaf de Knobbelzwaansingel naar de Boslaan (bushalte) bijna gereed. Ik ben blij dat er nu eindelijk weer eens aan de wijk wordt gewerkt!

Bas

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 05-02-2002, 14:35 »
Ik zag ook dat er van die oranje paaltjes ter hoogte van het toekomstige trapveldje langs het water staan. Dus daar komt dan waarschijnlijk ook een bruggetje!

Ruud

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 06-02-2002, 09:16 »
Bas schreef:
>
> Ik zag ook dat er van die oranje paaltjes ter hoogte van het
> toekomstige trapveldje langs het water staan. Dus daar komt
> dan waarschijnlijk ook een bruggetje!
Gisteravond zag ik dat er ook een hoop zand in het water ter hoogte van die paaltjes lag. Bij de 'noord-zuid' verbinding stond alleen een extra paaltje met een raar bord.
Ik ben en blijf benieuwd

Thomas

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 06-02-2002, 22:07 »
Singels
De werkzaamheden aan fiets-voetgangersbruggen van Singels gaan in februari van start. Rond oktober/ november moeten alle bruggen gereed zijn. De bouwvolgorde is als volgt: Fokkersingel (tussen deelplan 1 en 2); Weidevogellaan (Morgenweide);
Kop Landingslaan (in het parkje); deelplan Morgenweide (Blauwe Reigersingel - Boslaan);
Weidevogellaan (Bloemenweide); deelplan Centrum/Vogelweide;
deelplan Centrum/Singels 3-Oost.
Deze laatste brug eindigt op de toekomstige kademuur, die langs het centrumgebied loopt. Dit jaar zal ook met de bouw van deze kade muur gestart worden

Ron

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 24-02-2002, 16:02 »
Wellicht wat late reactie, maar alla:
waarom worden er eerst die zandlichamen gestort voor een simpel FIETSbruggetje? Gaan die weer weg? Had daar niet gewoon een mooi boogbruggetje geplaats kunnen worden, kant-en-klaar aangeleverd? Hoe zit het met eventueel in winterslaap liggende vissen ONDER het zand?
In de Waterwijk konden toch ook gelijk mooie bruggen worden neergezet?

Thomas

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 24-02-2002, 18:29 »
Wat betreft die vissen in winterslaap, zijn nu vissen in de vissenhemel.