Menu

Brand in Bosweide

brand_Bosweide.jpgVorige maand was er een brand in een garage aan de Wingerd. De net ingetrokken bewoners hielden een barbecue bij hun garage. Hierbij ging er iets mis en vloog de inhoud van de garage in brand.

De brandweer was snel ter plaatse om de brand te blussen. Gelukkig kon voorkomen worden dat de brand oversloeg naar het huis, maar de inhoud van de garage ging geheel verloren. Aangezien de nieuwe bewoners net vanuit het buitenland naar Nederland verhuisd waren en heel veel persoonlijke spullen nog in de garage lagen, was het verlies groot.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn